Pearl Islands: The Story of Bahrain's Natural Gems
Τα μαργαριτάρια κατά την αρχαιότητα κέντρισαν το ενδιαφέρον των πολιτισμών. Στο Μπαχρέιν, που φημίζεται για τα καλύτερα μαργαριτάρια του κόσμου, άνδρες αναζητούσαν τους θησαυρούς αυτούς παλεύοντας με τους κινδύνους του Αραβικού Κόλπου. Οι ελεύθερες καταδύσεις για τα μαργαριτάρια έφεραν πλούτο στο Μπαχρέιν, δημιουργώντας κληρονομία πολυτέλειας.