Β΄Παγκόσμιος Πόλεμος: Στα Βάθη των Ωκεανών
Ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος προκάλεσε τεράστιες απώλειες πλοίων και ζωών στη θάλασσα. Τώρα, οι νέες υποθαλάσσιες έρευνες και η τρισδιάστατη απεικόνιση επιτρέπουν την «αποστράγγιση» των νερών και τη λεπτομερή εξέταση των ναυαγίων. Από το πλοίο Arizona στα ρηχά του Περλ Χάρμπορ μέχρι το ναζιστικό υπερπλοίο Bismarck 3 μίλια πιο κάτω και το στρατιωτικό πλοίο Leopoldville των Συμμάχων από την απόβαση στη Νορμανδία, αποκαλύπτονται μυστικά κρυμμένα στα βάθη.