PORTRAITS DE VOYAGE : SÉNÉGAL - Sabar
Στο Ντακάρ, δύο τύμπανα αρκούν για τη δημιουργία μιας ζωηρής και ευχάριστης ατμόσφαιρας, στην οποία χορεύουμε σαμπάρ για να θεραπεύσουμε το σώμα και το μυαλό μας.