PORTRAITS DE VOYAGE : SYRIE - LES KASHASHS
Οι Κασάς είναι λάτρεις των περιστεριών με κακή φήμη. Δουλεύουν στις ταράτσες της Δαμασκού και φημίζεται ότι είναι επιθετικοί, κλέφτες και ψεύτες. Ένας από αυτούς μας μιλάει για το πάθος του.