Συμφωνία Αποφοίτησης
Πλησιάζει ο χορός της αποφοίτησης. Η Μάντι και ο καλύτερός της φίλος και συμμαθητής της, ο Μπεν, περιτριγυρίζονται από υπερβολικές «προτάσεις» για τον χορό της αποφοίτησης. Η Μάντι επικεντρώνεται αποκλειστικά στην εισαγωγή της στο κολέγιο των ονείρων της, το Χάρβαρντ, όμως όταν αρχίζει να κάνει ιδιαίτερα μαθήματα στον κορυφαίο μπασκετμπολίστα Γκράχαμ, αναγκάζεται να επανεκτιμήσει κατά πόσο αξίζει να θυσιάσει όλα όσα πιστεύει για το κολέγιο των ονείρων της.
Πλησιάζει ο χορός της αποφοίτησης. Η Μάντι Γιανγκ και ο καλύτερός της φίλος και συμμαθητής της, ο Μπεν, περιτριγυρίζονται από υπερβολικές «προτάσεις» για τον χορό της αποφοίτησης με θέμα τη δεκαετία του '80. Ωστόσο, η Μάντι έχει εστιάσει σε έναν διαφορετικό στόχο: να σπουδάσει στο Χάρβαρντ, όπως ονειρεύεται σε όλη της τη ζωή. Όταν μαθαίνει ότι η εισαγωγή της έχει ανασταλεί, είναι αποφασισμένη να κάνει ό,τι μπορεί για να βγει από τη λίστα αναμονής, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ζητήσει βοήθεια από το μοναδικό άτομο που απεχθάνεται: τον δημοφιλή και κορυφαίο μπασκετμπολίστα Γκράχαμ Λάνσινγκ, του οποίου ο πατέρας είναι ένας ισχυρός γερουσιαστής και απόφοιτος του Χάρβαρντ. Όταν η Μάντι αρχίζει να κάνει μαθήματα στον Γκράχαμ, σταδιακά συνειδητοποιεί ότι εκείνος έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από όσο νόμιζε και ότι ίσως η ζωή να μην αρχίζει και τελειώνει στο Χάρβαρντ.