Περλ
Ένα φιλότιμο κουβάρι μαλλί με το όνομα Περλ πιάνει δουλειά σε μια γρήγορη, γεμάτη ενέργεια, ανδροκρατούμενη νεοφυή εταιρεία. Τα πράγματα αρχίζουν να καταρρέουν καθώς προσπαθεί να ενταχθεί σε αυτήν τη δεμένη ομάδα. Η Περλ πρέπει να αναρωτηθεί μέχρι πού είναι διατεθειμένη να φτάσει για να αποκτήσει την αποδοχή που λαχταρά, και αν τελικά αξίζει τον κόπο.