Η Διάσωση της Παναγίας των Παρισίων
Η ταινία «Η Διάσωση της Παναγίας των Παρισίων» καταγράφει τις άμεσες συνέπειες της καταστροφικής πυρκαγιάς και τις προσπάθειες του πρώτου έτους ώστε να σωθεί ο καθεδρικός ναός από την κατάρρευση.
Η ταινία «Η Διάσωση της Παναγίας των Παρισίων» καταγράφει τις άμεσες συνέπειες της καταστροφικής πυρκαγιάς και τις προσπάθειες του πρώτου έτους ώστε να σωθεί ο καθεδρικός ναός από την κατάρρευση. Με τη συμμετοχή αρχιτεκτόνων, αρχαιολόγων, μηχανικών και όλων των άλλων ειδικοτήτων που απαιτούνται για την ανοικοδόμηση (ξυλουργοί, οικοδόμοι), η σειρά αυτή καταγράφει μοναδικές ανθρώπινες ιστορίες και γίνεται μάρτυρας της προόδου και των δυσκολιών αυτής της απαιτητικής αποστολής.