Summer '82: When Zappa Came to Sicily
Το Summer 82 When Zappa Came to Sicily είναι ένα ντοκιμαντέρ που αφηγείται τη συναυλία του Φρανκ Ζάπα στο Παλέρμο στη Σικελία, μέσα από σπάνιο υλικό και προσωπικές διηγήσεις. Ο σκηνοθέτης Σάλβιο Γκούτσια, ένας θαυμαστής του Ζάπα που έχασε τη συναυλία, συνεργάζεται με την οικογένεια του Ζάπα για να αναπαραγάγει το γεγονός, πλέκοντας μέσα τις δικές του αναμνήσεις από εκείνο το καλοκαίρι.