The Blind Turtle and the Endless Sea
Μια γυναίκα που τρέχει ασταμάτητα. Ένας άντρας που ξέρει τα πάντα για αυτήν. Μια καρφίτσα χελώνα. Μια απρόσμενη συνάντηση στο ασανσέρ που πάει έως τον 54ο όροφο και μας μεταφέρει κάπου αλλού.