Το Φάντασμα
Η 12χρονη Κλαρίς Τσουνγκ νιώθει ότι είναι αόρατη, ειδικά συγκριτικά με τη μεγαλύτερη αδερφή της, τη Ναόμι. Όταν ξεσπά ένας τσακωμός κατά τη διάρκεια του δείπνου, ξυπνάει ένα φάντασμα που αρχίζει να παίρνει τα μέλη της οικογένειας, ένα-ένα. Τώρα η Κλαρίς και η Ναόμι πρέπει να συνεργαστούν για να σταματήσουν αυτό το δυνατό πνεύμα προτού διαλυθεί η οικογένειά τους για πάντα.