Ο Καλός, ο Μπαρτ και ο Λόκι
Εξόριστος για μια ακόμα φορά από το Άσγκαρντ, ο Λόκι πρέπει να αντιμετωπίσει τους πιο ζόρικους αντιπάλους του ως τώρα: τους Σίμσον και τους πιο ισχυρούς ήρωες του Σπρίνγκφιλντ. Ο Θεός της Σκανδαλιάς ενώνει τις δυνάμεις του με τον Μπαρτ Σίμσον στην απόλυτη συνάντηση που αποτίει φόρο τιμής στο Κινηματογραφικό Σύμπαν της Marvel με τους Σούπερ Ήρωες και τους κακούς.