The Riddle of the Leaning Tower
Ο Πύργος της Πίζας είναι μία από τις πιο διάσημες κατασκευές που χτίστηκαν ποτέ. Έχει αγαπηθεί και θαυμαστεί για 800 χρόνια και είναι μία από τις τοποθεσίες με τους περισσότερους επισκέπτες στη Γη.