Ο Χορός των Σκελετών
Ένα ζωηρό κουαρτέτο σκελετών ξυπνά και το γλεντά ως το πρωί σε αυτό το ιδιαίτερο επεισόδιο, υπό τους ήχους της ανατριχιαστικής μουσικής του Έντβαρντ Γκριγκ (σε προσαρμογή του Καρλ Στάλινγκ). Τα εφευρετικά κινούμενα σχέδια του Αμπ Άιγουερκς περιλαμβάνουν ζώα και ένα ξυλόφωνο φτιαγμένο από κόκαλα για να παρουσιάσουν τη διασκεδαστική πλευρά ενός νεκροταφείου.