Χριστουγεννιάτικος Εφιάλτης (του Τιμ Μπάρτον) Τραγουδήστε Μαζί Μας
Τραγουδήστε τα αγαπημένα σας τραγούδια διαβάζοντας τους στίχους στην οθόνη καθώς παρακολουθείτε το “Tim Burton's The Nightmare Before Christmas."