Toy Story 2
Τα παιχνίδια επιστρέφουν και είναι έτοιμα για περιπέτεια. Συναντήστε ξανά παλιούς φίλους και γνωρίστε νέους στην ταινία που μας δείχνει τι σημαίνει να είσαι παιχνίδι, και πιστός φίλος, όταν η παρέα πρέπει να σώσει έναν δικό της.
Τα παιχνίδια επέστρεψαν στην πόλη και είναι έτοιμα να παίξουν για άλλη μια φορά. Αυτή η κωμική περιπέτεια ξεκινάει, καθώς ο Άντι φεύγει για την κατασκήνωση κι αφήνει τα παιχνίδια του στην τύχη τους. Τα πράγματα αλλάζουν ταχύτητα όταν ο εμμονικός συλλέκτης παιχνιδιών Αλ Μακγουίγκιν (Γουέιν Νάιτ), ιδιοκτήτης του Παιχνιδάδικου του Αλ, απάγει τον Γούντι (Τομ Χανκς). Στο διαμέρισμα του Αλ, ο Γούντι ανακαλύπτει ότι είναι ένα εξαιρετικά πολύτιμο συλλεκτικό κομμάτι ενός παλιού σίριαλ της δεκαετίας του '50 με το όνομα «Η Παρέα του Γούντι» και γνωρίζει κι άλλα πολύτιμα παιχνίδια από εκείνη την εκπομπή: την Τζέσι την καουμπόισσα (Τζοάν Κιούζακ), το άλογο τον Άπαικτο και τον χρυσοθήρα Βρόμικο Πιτ (Κέλσι Γκράμερ). Πίσω στον τόπο του εγκλήματος, ο Μπαζ Λαϊτγίαρ (Τιμ Άλεν) και η συμμορία από το δωμάτιο του Άντι, ο Κύριος Πατάτας (Ντον Ρικλς), ο Σούστας (Τζιμ Βάρνεϊ), ο Ρεξ (Γουάλας Σον) και ο Ζαμπόν (Τζον Ρατζενμπέργκερ), αναλαμβάνουν να σώσουν τον φίλο τους πριν καταλήξει να γίνει έκθεμα σε μουσείο. Τα παιχνίδια μπλέκονται στη μια δύσκολη κατάσταση μετά την άλλη στον τολμηρό τους αγώνα να φέρουν πίσω στο σπίτι τον Γούντι πριν επιστρέψει ο Άντι.