Toy Story 3
Επιστρέψτε στο κουτί των παιχνιδιών σε αυτήν τη συγκινητική και ξεκαρδιστική ταινία. Καθώς ο Άντι πηγαίνει στο κολέγιο, ο Γούντι, ο Μπαζ και τα παιχνίδια αναρωτιούνται τι θα απογίνουν. Αλλά όταν καταλήγουν στον παιδικό σταθμό Σάνισαϊντ, ανακαλύπτουν ότι μια νέα περιπέτεια μόλις αρχίζει.
Μπείτε μέσα στο κουτί παιχνιδιών για μια συγκινητική και ξεκαρδιστική ταινία που δεν θα ξεχάσετε ποτέ. Ο Γούντι (Τομ Χανκς), ο Μπαζ Λαϊτγίαρ (Τιμ Άλεν) και τα υπόλοιπα παιχνίδια επιστρέφουν για μια ολοκαίνουργια περιπέτεια, μαζί με νέα πρόσωπα, μερικά πλαστικά, μερικά λούτρινα, που περιλαμβάνουν τον σύντροφο της Μπάρμπι τον Κεν (Μάικλ Κίτον), τον ξεκαρδιστικό σκαντζόχοιρο Κύριο Πρίκλπαντς (Τίμοθι Ντάλτον) και έναν αρκούδο που μυρίζει φράουλα, τον Αγκαλίτσα (Νεντ Μπίτι). Καθώς ο Άντι ετοιμάζεται να πάει στο κολέγιο, ο Μπαζ, ο Γούντι, η Τζέσι και τα υπόλοιπα πιστά του παιχνίδια, προβληματίζονται για το µέλλον τους. Αλλά όταν ένα μπέρδεμα τους φέρνει στον παιδικό σταθμό Σάνισαϊντ, συναντούν ένα πλήθος νέων παιχνιδιών και σύντομα ανακαλύπτουν ότι μια νέα τρελή περιπέτεια μόλις αρχίζει.