Αληθινά Ψέματα
Όταν ένας μυστικός πράκτορας μαθαίνει για την εξωσυζυγική σχέση της συζύγου του, την καταδιώκει και χρησιμοποιεί τις πηγές πληροφοριών του σε μια δουλειά που της κράτησε μυστική.
Ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ είναι ο ειδικός πράκτορας Χάρι Τάσκερ, ένας κορυφαίος κατάσκοπος στον εξαιρετικά μυστικό τομέα ωμέγα που χορεύει επίσης καταπληκτικό ταγκό, αν και για την παραμελημένη σύζυγό του, Έλεν, (Τζέιμι Λι Κέρτις) είναι απλώς ένας βαρετός πωλητής υπολογιστών. Αλλά ενώ ο Χάρι ήταν απασχολημένος με την καταπολέμηση των τρομοκρατών, η Έλεν μάζευε τα δικά της μυστικά. Και όταν οι δύο μυστικές ζωές τους συγκρούονται απροσδόκητα, ο Χάρι και η Έλεν βρίσκονται στα νύχια των διεθνών τρομοκρατών, παλεύοντας να σώσουν όχι μόνο τον γάμο τους αλλά και τις ζωές τους.