Εμείς Ξανά
Σε μια πόλη γεμάτη ρυθμό και κίνηση, ένας γηραιός άντρας και η γυναίκα του αναθερμαίνουν το πάθος των νεαρών τους χρόνων για μία μαγική βραδιά. Τα χρόνια χάνονται καθώς η χαρά του χορού τούς ταξιδεύει στην πόλη της νιότης του και ξαναζωντανεύει όμορφες αναμνήσεις.