T'as vendu mes rollers?
Προδοσία! Η μητέρα του Λου πουλά τα αγαπημένα του πατίνια στο παζάρι στην αυλή του σπιτιού τους. Μια σειρά από παράξενες και αποκαλυπτικές συναντήσεις ξεκινά όταν εκείνος ψάχνει να τα βρει μέσα στο πολύβουο πλήθος.