Οι Γκριν στη Μεγαλούπολη: Ζομπι-θώνιος
Η οικογένεια Γκριν συναντιέται για να γιορτάσει την τριλογία των κινηματογραφικών μιούζικαλ Ζόμπι με ένα θεματικό επεισόδιο με θέμα τα Ζόμπι. Η εκπομπή παίρνει μια διαφορετική τροπή όταν η γιαγιά ξεγελάει τους πρωταγωνιστές των Ζόμπι, τον Μάιλο Μάνχαϊμ και τη Μεγκ Ντόνελι, για να γιορτάσουν μαζί τους!