Arpo
Ο Άρπο σχεδιάστηκε ως ρομπότ-κομάντο και κατασκευάστηκε ως ανελέητη πολεμική μηχανή. Όμως, καθώς επιτεύχθηκε παγκόσμια ειρήνη, ο Άρπο μονταρίστηκε για παροχή φροντίδας, επαναπρογραμματίστηκε για τρυφερότητα και ανέλαβε επισήμως καθήκοντα Ρομπότ-Νταντάς!