Σούπερ Ρομπότ Μαϊμού Υπερομάδα Πάμε!
Μια γρήγορη και φουτουριστική σειρά κινουμένων σχεδίων, που βάζει στην ίδια αρένα τους απόλυτους κακούς ενάντια σε μια μικρή ομάδα μαϊμουδοπολεμιστών υψηλής τεχνολογίας, με αρχηγό ένα νεαρό αγόρι. Αυτή η επική περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας στήνεται γύρω από ένα αγόρι που το λένε Chiro και την ομάδα του που αποτελείται από πέντε ρομπότ μαϊμούδες, οι οποίοι υπερασπίζονται την πόλη τους, τη Shuggazoom City, απέναντι στον Skeleton King και τους υποτακτικούς του.