Drive με τον Swizz Beatz
Για όσους η ζωή είναι ένας καθημερινός αγώνας, μια διαρκής, σκληρή μάχη ενάντια στον συστημικό ρατσισμό και το παγιωμένο οικονομικό σύστημα, μόνη διέξοδος είναι η φιλοδοξία. Η θέληση για την επιτυχία ενάντια στις πιθανότητες. Αυτό είναι εμφανές στον απίστευτα εφευρετικό και παθιασμένο κόσμο της μαύρης κουλτούρας αυτοκινήτων, όπου λάτρεις της αυτοκίνησης παρουσιάζουν μια ποικιλία οχημάτων σε μια επίδειξη όχι μόνο της αγάπης τους για τα αυτοκίνητα αλλά και της δικής τους προσωπικής επιτυχίας.
Για όσους η ζωή είναι ένας καθημερινός αγώνας, μια διαρκής, σκληρή μάχη ενάντια στον συστημικό ρατσισμό και το παγιωμένο οικονομικό σύστημα, μόνη διέξοδος είναι η φιλοδοξία. Η θέληση για την επιτυχία ενάντια στις πιθανότητες. Αυτό είναι εμφανές στον απίστευτα εφευρετικό και παθιασμένο κόσμο της μαύρης κουλτούρας αυτοκινήτων, όπου λάτρεις της αυτοκίνησης παρουσιάζουν μια ποικιλία οχημάτων σε μια επίδειξη όχι μόνο της αγάπης τους για τα αυτοκίνητα αλλά και της δικής τους προσωπικής επιτυχίας. Σε κάθε επεισόδιο της εκπομπής, ο θρύλος του χιπ χοπ και συλλέκτης αμαξιών Swizz Beatz επισκέπτεται διάφορες τοποθεσίες που αγαπούν τα αυτοκίνητα, και μαζί με έναν ντόπιο ακτιβιστή εξερευνά τη μαύρη κουλτούρα αυτοκινήτων της περιοχής με απώτερο σκοπό να φέρει κοντά δύο πολύ διαφορετικές λέσχες αυτοκινήτων χάρη στην αμοιβαία τους αγάπη για την αυτοκινητοβιομηχανία και το γεγονός ότι πήγαν κόντρα στις πιθανότητες απλώς και μόνο μέσω της τεράστιας φιλοδοξίας τους.