Star
Με αστέρες όπως η Κουίν Λατίφα και ο Μπέντζαμιν Μπρατ και με μια συλλογή πρωτότυπων τραγουδιών και εκπληκτικές μουσικές εκτελέσεις, το Star είναι ένα αισθηματικό δράμα που ακολουθεί τρεις ταλαντούχες τραγουδίστριες κατά την περιπλάνησή τους στον αδυσώπητο κόσμο της μουσικής βιομηχανίας, καθώς αναζητούν απεγνωσμένα μια νέα αρχή και φιλοδοξούν να γίνουν διάσημες.
Η ζωή σε ανάδοχες οικογένειες δεν έκαμψε τα όνειρα της Σταρ, αντίθετα, της έδωσε σθένος να τα κυνηγήσει. Αποφασισμένη να ακολουθήσει το μονοπάτι προς την επιτυχία μέσα στον αδυσώπητο κόσμο της μουσικής βιομηχανίας, η τραγουδίστρια εντοπίζει την αδελφή της, Σιμόν, και μαζί με την Αλεξάνδρα, την καλύτερη φίλη της από το Instargram, το τρίο ξεκινά για την Ατλάντα. Εκεί, θα βρουν υποστήριξη στη μητρική φιγούρα της Καρλότα και σε έναν απένταρο κυνηγό ταλέντων, τον Τζαΐλ, που δείχνει ενδιαφέρον για τη Σταρ. Καθώς οι νεαρές γυναίκες κυνηγούν το όνειρό τους, διαπιστώνουν ότι η φιλοδοξία έχει τίμημα και μερικές φορές αυτό είναι πολύ υψηλό.