The Caribbean: Billionaires' Paradise
Η σειρά «The Caribbean: Billionaires’ Paradise» ρίχνει μια ματιά στην πολυτελή ζωή των κατοίκων, απόδημων, και επισκεπτών σε μερικά από τα πιο χλιδάτα νησιά της Καραϊβικής, και ακολουθεί επίσης το εξειδικευμένο προσωπικό που τους εξυπηρετεί με στιλ.
Η σειρά «The Caribbean: Billionaires’ Paradise» ρίχνει μια ματιά στην πολυτελή ζωή των κατοίκων, απόδημων, και επισκεπτών σε μερικά από τα πιο χλιδάτα νησιά της Καραϊβικής, και ακολουθεί επίσης το εξειδικευμένο προσωπικό που τους εξυπηρετεί με στιλ. Η σειρά ταξιδεύει σε μερικούς από τους πιο εμβληματικούς παραθεριστικούς προορισμούς μέσα από 7.000 ηλιόλουστα νησιά και ακολουθεί τους πιο πλούσιους του κόσμου καθώς ζουν, δουλεύουν, διασκεδάζουν και χαλαρώνουν στον απόλυτο παράδεισο. Από τα πιο πολυτελή ξενοδοχεία ως τις παραθαλάσσιες κατοικίες σε πριβέ νησιά, παίρνουμε μια εικόνα της αριστοκρατικής ζωής των κατοίκων.