Restaurants at the End of the World
Η Κρίστεν Κις μαθαίνει από σεφ που ξεπερνούν τις τεράστιες προκλήσεις που απαιτούνται για το σερβίρισμα αξέχαστων γευμάτων στα πιο απομακρυσμένα σημεία στη Γη.