Up Here
Μια ρομαντική κομεντί με στοιχεία μιούζικαλ που εκτυλίσσεται στη Νέα Υόρκη το 1999 και ακολουθεί τη συναρπαστική ιστορία ενός συνηθισμένου ζευγαριού, καθώς ερωτεύονται και έρχονται αντιμέτωποι με έναν κόσμο γεμάτο αναμνήσεις, εμμονές, φοβίες και φαντασιώσεις που κρύβεται μέσα τους. Μέσα από αυτόν διαπιστώνουν ότι το μόνο που μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην ευτυχία τους είναι ο ίδιος τους ο εαυτός.