Οι Εκδικητές: Μυστικοί Πόλεμοι
Ενώ ο Tony Stark είναι παγιδευμένος σε άλλη διάσταση, οι Εκδικητές επιστρατεύουν όλες τις δυνάμεις τους για να τον φέρουν πίσω. Αλλά πριν το καταφέρουν, δέχονται επίθεση από μια νέα κλίκα κακών.
Ο Tony Stark είναι παγιδευμένος σε άλλη διάσταση. Οι Εκδικητές επιστρατεύουν όλη τη γνώση και τη δύναμή τους, για να βρουν τρόπο να τον φέρουν πίσω, αλλά πριν το καταφέρουν, δέχονται επίθεση από μια νέα κλίκα κακών που σκορπίζουν τους ήρωές μας στον χώρο και τον χρόνο. Με τη βοήθεια μιας νέας ομάδας ηρώων, οι Εκδικητές πρέπει να επανενωθούν εγκαίρως, για να σώσουν όχι μόνο τη Γη, αλλά και την πραγματικότητα.