Εκδικητές: Οι Δυνατότεροι Ήρωες της Γης
Χάος κατακλύζει τον πλανήτη, καθώς το σύστημα της φυλακής των Σούπερ Κακών καταρρέει... απελευθερώνοντας όλους τους κρατούμενους ταυτόχρονα. Οι ήρωες έρχονται αντιμέτωποι με την επέλαση των Σούπερ Κακών, οι οποίοι θέλουν μόνο να εκδικηθούν.
Το Κιουμπ. Το Μπιγκ Χάους. Το Βολτ. Αυτές είναι οι φυλακές υψίστης ασφαλείας που φτιάχτηκαν για να κρατούνται οι Σούπερ Κακοί. Στο πέρασμα των χρόνων, ο Thor, ο Iron Man, ο Captain America, ο Incredible Hulk, ο Hawkeye, ο Black Panther, ο Ant-Man και η Wasp, αλλά και άλλοι ήρωες, έχουν βοηθήσει να γεμίσουν αυτές οι φυλακές με τους πιο επικίνδυνους εγκληματίες με σούπερ δυνάμεις. Χάος κατακλύζει τον πλανήτη καθώς το σύστημα της φυλακής των Σούπερ Κακών καταρρέει... απελευθερώνοντας όλους τους κρατούμενους ταυτόχρονα. Οι ήρωες έρχονται αντιμέτωποι με την επέλαση των Σούπερ Κακών, οι οποίοι θέλουν μόνο να εκδικηθούν. Οι ήρωες έχουν πελαγώσει - έναν ή δύο μπορούν να τους διαχειριστούν. Αλλά 75; Ο καθένας μόνος του δεν έχει καμία ελπίδα αλλά όλοι μαζί οι Avengers μπορούν να κάνουν τη διαφορά.