Η Γένεση της Ευρώπης
Η Ευρώπη είναι μια περιοχή με απίστευτη ποικιλομορφία. Φτάνει από τον παγωμένο αρκτικό Βορρά μέχρι τις ακτές της Αφρικής. Έχει μια επική ιστορία συγκρούσεων ηπείρων, εκρήξεων ηφαιστείων, εποχών παγετώνων - ακόμα και τεράστιων συγκρούσεων αστεροειδών. Αυτή η σειρά εξερευνά το γεωλογικό παρελθόν και παρόν της.