Τσιπ & Ντέιλ: Ζωή στο Πάρκο
Δύο μικροσκοπικοί ταραχοποιοί ζουν μεγάλες περιπέτειες ενώ προσπαθούν να περάσουν καλά σε ένα μεγάλο αστικό πάρκο. Ο νευρικός και αγχώδης Τσιπ και ο χαλαρός και ονειροπόλος Ντέιλ συνθέτουν το τέλειο αλλόκοτο δίδυμο: είναι κολλητοί φίλοι, αλλά τρελαίνουν και ο ένας τον άλλον. Μαζί τους στην αέναη αναζήτηση βελανιδιών είναι ο Πλούτο, ο Μπουτς και άλλοι εμβληματικοί χαρακτήρες της Disney, απέναντι σε διάφορους μεγάλους και μικρούς νταήδες.