Ο Μίκυ Ντόπιος
Ο Μίκυ και οι φίλοι του εξερευνούν τα καλύτερα της Σιγκαπούρης και της Μαλαισίας - από το φαγητό μέχρι τις παραδοσιακές ενδυμασίες και την εμβληματική μοντέρνα αρχιτεκτονική. Μερικές φορές είναι περιπλανώμενοι τουρίστες και άλλες είναι ντόπιοι που σου δείχνουν τον τρόπο ζωής, αλλά πάντα καταφέρνουν να μπλέκουν στις πιο αστείες και διασκεδαστικές καταστάσεις.