Κρας & Μπέρνστιν
Ο Γουάιατ Μπέρνστιν, θέλοντας απεγνωσμένα έναν αδερφό, δημιουργεί μια μαριονέτα που ονομάζει Κρας. Ο Κρας, με τα εξωφρενικά χαρακτηριστικά του, ζωντανεύει και γίνεται ο φωνακλάς αδερφός που βοηθά τον Γουάιατ να επιβιώσει σε μια οικογένεια που αποτελείται μόνο από κορίτσια.
Όταν ο Γουάιατ Μπέρνστιν, το μόνο αγόρι ανάμεσα σε τέσσερα παιδιά, πηγαίνει με το ζόρι στο κατάστημα Φτιάξε-Ένα-Φιλαράκι για να φτιάξει το δικό του λούτρινο ζωάκι για τα γενέθλιά του, εκείνος δημιουργεί μια εντελώς αγορίστικη μαριονέτα που ονομάζει Κρας. Ο Γουάιατ, θέλοντας απεγνωσμένα έναν αδερφό, σχεδιάζει τη νέα του μαριονέτα με εντελώς αγορίστικα χαρακτηριστικά, όπως τη χρήση όπλων νίντζα, την ξεροκεφαλιά και την επιθυμία να χτίζει και να καταστρέφει πράγματα. Κυρίως, όμως, ο Γουάιατ σχεδιάζει τον Κρας να είναι ο έμπιστος φίλος του. Ο Κρας ζωντανεύει και γίνεται ο φωνακλάς αδερφός του Γουάιατ που δεν γνωρίζει από όρια. Ο Κρας διαπιστώνει ότι ο Γουάιατ ζει σ' ένα σπίτι γεμάτο από κορίτσια, που αποτελείται από τη μητέρα του και τη δημοφιλή 16χρονη Αμάντα, τη μοδάτη μεσαία του αδερφή Κλίο, και την τσαμπουκαλού 6χρονη Τζάσμιν. Καθώς ο Κρας αναλαμβάνει την ευθύνη της φροντίδας και προστασίας του Γουάιατ, προκύπτουν περιπέτειες γεμάτες χάος και οικογενειακή αγάπη.