Κέρμπι Μπάκετς
Καλώς ήρθατε στον κόσμο του Κέρμπι! Είναι αγενής κι εντελώς ακατάστατος. Στις περιπέτειές του, ο Κέρμπι κάνει παρέα με τους κινούμενους χαρακτήρες του, οι οποίοι ζωντανεύουν από το χαρτί και ζουν στον κόσμο του.
Καλώς ήρθατε στον κόσμο του Κέρμπι! Είναι αγενής κι εντελώς ακατάστατος. Ο δεκατριάχρονος Κέρμπι Μπάκετς ονειρεύεται να γίνει διάσημος δημιουργός κινουμένων σχεδίων, όπως το είδωλό του. Με τους δύο καλύτερους φίλους του, τον Φις και τον Ιλάι, ο Κέρμπι περιηγείται στην εκκεντρική πόλη του, όπου προσπαθούν συνήθως να ξεφύγουν από την αδερφή του Κέρμπι, την Ντον, και την κολλητή της, την Μπελίντα. Στις περιπέτειές του, ο Κέρμπι κάνει παρέα με τους κινούμενους χαρακτήρες του, τον Μάτσο Τάκο και τον Τρι-μπατ, τους οποίους φαντάζεται να ζωντανεύουν από το χαρτί και να ζουν στον κόσμο του.