De Streken van Wim
Ο Βιμ Μπάλιου θέλει να μάθει τις ολλανδικές πόλεις και τα προϊόντα καλύτερα. Μαγειρεύει δέκα κλασικά βελγικά πιάτα με ολλανδικά υλικά σε πέντε μεγάλες ολλανδικές πόλεις! Οι κάτοικοι των πόλεων αυτών θα είναι οι καλεσμένοι του στο τραπέζι.
Στην εκπομπή «De Streken van Wim», ο Φλαμανδός σεφ Βιμ Μπάλιου ταξιδεύει στην Ολλανδία με ένα τζιπ. Στο κέντρο πέντε μεγάλων ολλανδικών πόλεων, στήνει τη φορητή κουζίνα του και μαγειρεύει διάφορα κλασικά βελγικά πιάτα. Από το Μάαστριχτ στο Λέουαρντεν, και όλα τα υπόλοιπα στο ενδιάμεσο, ο Βιμ θέλει να μάθει τις ολλανδικές πόλεις και τους κατοίκους τους. Ο Βιμ μαγειρεύει δέκα βελγικά κλασικά πιάτα, όπως στιφάδο, ρολό κιμά με βύσσινο, στιφάδο με βουτυρόγαλα, βάφλες Βρυξελλών και πολλά ακόμα, χρησιμοποιώντας ολλανδικά υλικά. Επισκέπτεται αγρότες, καλλιεργητές και τεχνίτες για να προσθέσει κλασικές ολλανδικές γεύσεις στα βελγικά πιάτα του. Γιατί οι κλεφτές ματιές στους γείτονες μπορεί να έχουν πλάκα, αλλά μπορεί να καταλήξουν και σε κάτι πεντανόστιμο.