Eveline's Asian Favourites
Στο "Eveline's Asian Favourites", η Έβελιν δείχνει πως η προετοιμασία ασιατικών πιάτων δεν χρειάζεται να είναι καθόλου δύσκολη! Η Έβελιν εξηγεί πώς να ετοιμάσουμε γρήγορα και εύκολα τα αγαπημένα της πιάτα. Κάθε επεισόδιο εστιάζει σε μια διαφορετική κουζίνα. Θα είναι ινδική, γιαπωνέζικη, κινέζικη, ταϊλανδέζικη ή μήπως κορεάτικη κουζίνα σήμερα; Ένα είναι σίγουρο: όλες οι συνταγές είναι τέλειες!
Στο "Eveline's Asian Favourites", η Έβελιν Γου δείχνει πως η προετοιμασία γευστικών πιάτων δεν χρειάζεται να είναι καθόλου δύσκολη υπόθεση!
Η Έβελιν Γου είναι η σεφ και ιδιοκτήτρια οχτώ εστιατορίων. Σε κάθε επεισόδιο, μας δείχνει πώς να φτιάχνουμε τα αγαπημένα της ασιατικά πιάτα στο σπίτι. Βήμα βήμα, εξηγεί πώς να ετοιμάσουμε γρήγορα και εύκολα ένα πεντανόστιμο γεύμα. Και κάθε φορά, παρουσιάζει μια διαφορετική κουζίνα. Θα είναι άραγε ινδική, γιαπωνέζικη, κινέζικη, ταϊλανδέζικη ή μήπως κορεάτικη κουζίνα; Όλες οι συνταγές είναι πεντανόστιμες. Καλή σας όρεξη!