Long Road Home
Το «Long Road Home» αναβιώνει μια ηρωική μάχη επιβίωσης κατά τη διάρκεια του πολέμου στο Ιράκ, όταν η 1η Μεραρχία Ιππικού από το Φορτ Χουντ δέχεται σφοδρή επίθεση στο Σαντρ Σίτι της Βαγδάτης. Μέσα από οχτώ επεισόδια, η σειρά μοιράζεται ανάμεσα στη δράση που έλαβε χώρα στα εδάφη του Ιράκ και σε εκείνη πίσω στο Τέξας, όπου οι συγγενείς αναμένουν νέα, περιμένοντας τα χειρότερα.
Ο νεοαφιχθείς αμερικάνικος στρατός της 1ης Μεραρχίας Ιππικού πρέπει να ξεκινήσει μια απεγνωσμένη αποστολή διάσωσης όταν μια διμοιρία δέχεται επίθεση από χιλιάδες αντάρτες στις φτωχογειτονιές του Σαντρ Σίτι της Βαγδάτης. Καθώς το CNN μεταδίδει τα νέα πίσω στις ΗΠΑ, οι συγγενείς των στρατιωτών στο Φορτ Χουντ βυθίζονται στο χάος και την αβεβαιότητα.