Θαμμένα Μυστικά του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου
Μέσω υπερσύγχρονης τεχνολογίας βλέπουμε τρισδιάστατα μοντέλα των πεδίων μάχης του Β' Παγκοσμίου Πολέμου σε όλο τον κόσμο. Η τηλεανίχνευση αποκαλύπτει στοιχεία που ήταν κρυμμένα και θαμμένα για πάνω από 70 χρόνια.