Η Γκόλντι και το Αρκουδάκι
Θα έχετε ακούσει την ιστορία της χρυσομαλλούσας Γκόλντι και των Τριών Αρκούδων. Έχετε όμως ακούσει τι έγινε μετά το τέλος της ιστορίας; Η Γκόλντι ζήτησε συγγνώμη από το Αρκουδάκι και τώρα είναι οι καλύτεροι φίλοι.
Θα έχετε ακούσει την ιστορία της χρυσομαλλούσας Γκόλντι και των Τριών Αρκούδων. Έχετε όμως ακούσει τι έγινε μετά το τέλος της ιστορίας; Η Γκόλντι ζήτησε συγγνώμη από το Αρκουδάκι που έφαγε τον χυλό του, έσπασε την καρέκλα του και χάλασε το κρεβάτι του, και τώρα είναι οι καλύτεροι φίλοι! Τώρα πια μπορείτε συνεχώς να βρίσκετε αυτά τα αχώριστα φιλαράκια εν μέσω κάποιας περιπέτειας στο Παραμυθένιο Δάσος.