Gravity Falls
Τα δίδυμα Ντίπερ και Μέιμπελ φτάνουν στη μυστηριώδη πόλη Γκράβιτι Φολς για το καλοκαίρι.
Τα δίδυμα αδέρφια Ντίπερ και Μέιμπελ Πάινς, τα περιμένει μία αναπάντεχη περιπέτεια όταν θα περάσουν το καλοκαίρι τους με τον θείο τους στη μυστηριώδη πόλη Γκράβιτι Φολς στο Όρεγκον. Μόλις φτάνουν, ο ενοχλητικός πωλητής θείος του Ντίπερ και της Μέιμπελ, γνωστός και ως Μπάρμπα Σταν, επιστρατεύει τα αδέρφια για να βοηθήσουν με τη λειτουργία της Καλύβας του Μυστηρίου, μία διασκεδαστική τουριστοπαγίδα ιδιοκτησίας του, που υπερχρεώνει ανυποψίαστους πελάτες. Αν και ο Ντίπερ με την Μέιμπελ ανακαλύπτουν γρήγορα ότι η Καλύβα του Μυστηρίου είναι απάτη, νιώθουν πως κάτι περίεργο έχει η καινούργια τους πόλη και μαζί ξεκινούν να ξεκλειδώσουν τα μυστικά του Γκράβιτι Φολς.