Ιζαμπέλ Πράισλερ, τα Χριστούγεννά μου
Η Ισαμπέλ Πρέισλερ μάς ανοίγει την πόρτα του σπιτιού της για να μας δείξει πώς γιορτάζει μια από τις πιο αξέχαστες ημέρες του χρόνου: τα Χριστούγεννα. Με τη βοήθεια του προσωπικού της, η Ιζαμπέλ επιβλέπει και την παραμικρή λεπτομέρεια και μοιράζεται τη χαρά του παρόντος αλλά και τη νοσταλγία του παρελθόντος με τα παιδιά της.
Για την Ισαμπέλ Πρέισλερ και την οικογένειά της, τα Χριστούγεννα είναι μια ιδιαίτερη περίσταση. Αυτήν τη φορά, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού της όπως ποτέ άλλοτε για να μοιραστεί όλες τις προετοιμασίες λεπτομερώς. Οι κόρες της, Ταμάρα Φάλκο και Άνα Μπόγιερ, στρώνονται κι αυτές στη δουλειά για να βοηθήσουν τη μητέρα τους να αναπαράγει αξέχαστες αναμνήσεις. Η Ιζαμπέλ φροντίζει κάθε λεπτομέρεια των ετοιμασιών ενώ μοιράζεται με τα παιδιά της, ακόμα και αυτά που ζουν στο εξωτερικό, τη χαρά του παρόντος αλλά και τη νοσταλγία του παρελθόντος. Άλλωστε, τα Χριστούγεννα είναι η εποχή όπου θυμόμαστε όσους δεν βρίσκονται πια κοντά μας.