It Was Always Me
Μετά τον ξαφνικό θάνατο του πατέρα της, η Λούπε αφήνει το Μεξικό και ταξιδεύει στην Κολομβία για την κηδεία του. Εκεί γνωρίζει τον Νόα, τον μυστηριώδη βοηθό του, και μαζί του παίρνει μέρος σε έναν τηλεοπτικό διαγωνισμό για να αναζητήσει την αλήθεια σχετικά με το τι συνέβη στον πατέρα της, τον διάσημο τραγουδοποιό που είναι γνωστός ως “Φαραώ”.
H ζωή της Λούπε αλλάζει ξαφνικά στα 22 της χρόνια, όταν μαθαίνει ότι ο πατέρας της, ένας διάσημος τραγουδοποιός από την Κολομβία, έχει πεθάνει. Φτάνοντας στην Κολομβία, η Λούπε γνωρίζει τον Νόα, έναν μυστηριώδη χαρακτήρα, που αργότερα αποδεικνύεται ότι είναι ο βοηθός του πατέρα της. Αντί να επιστρέψει στο Μεξικό, η Λούπε αποφασίζει να μείνει, επειδή υποπτεύεται ότι ο θάνατος του μουσικού δεν ήταν ατύχημα. Μαζί με τον Νόα ξεκινούν μια μουσική περιπέτεια γεμάτη κίνδυνο, μυστήριο και έρωτα, στις ακτές της Κολομβίας που βρέχει η Καραϊβική.