Οι Χαμένοι Θησαυροί της Αιγύπτου
Μία σειρά γεμάτη δράση που ακολουθεί ομάδες Αιγυπτιολόγων καθώς φέρνουν στο φως ευρήματα στην πιο πλούσια περιοχή στον τομέα της αρχαιολογίας. Μέσα από ανασκαφές και με πρωτοφανή πρόσβαση στο προσκήνιο της αρχαιολογίας, παρακολουθούμε τους σύγχρονους εξερευνητές καθώς παλεύουν με την αποπνικτική ζέστη και τις αφιλόξενες συνθήκες για να κάνουν τη μεγαλύτερη ανακάλυψη της ζωής τους.