Mickey Mouse Squad
Καλώς ήρθατε στο Mickey Mouse Squad! Μια εκπομπή γεμάτη ανταγωνισμό και χιούμορ. Οι παρουσιαστές μας συμμετέχουν σε αστείες δοκιμασίες και κωμικές σκηνές με τη συνοδεία κάποιου διάσημου καλεσμένου και της ομάδας. Στο τέλος, μόνο ένας θα καταφέρει να διώξει τη Zasca-Squad!