Τα Μάπετ Τώρα
Ο Σκούτερ βιάζεται να πιάσει τις προθεσμίες παράδοσης και να ανεβάσει την ολοκαίνουργια σειρά, Μάπετ, για διαδικτυακή προβολή. Είναι ετεροχρονισμένα, και ο Σκούτερ, θα χρειαστεί να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια, περισπασμούς και επιπλοκές που του κάνουν οι υπόλοιποι της παρέας των Μάπετ.