Τα Ξαδέλφια
Η Τέιτερ κάνει μεγάλα όνειρα και αναζητά τρόπους να τα πραγματοποιήσει μέσα στο καλοκαίρι. Όταν η μαμά της προσκαλεί τα δώδεκα ξαδέλφια της να μείνουν στο σπίτι τους, η Τέιτερ προετοιμάζεται για τα χειρότερα αλλά στο τέλος θα περάσει το καλύτερο καλοκαίρι της ζωής της.
Η Νατάσα Κλάιν, δημιουργός της σειράς "Τα Ξαδέλφια", εμπνεύστηκε από την παιδική της ηλικία στα περίχωρα του Λος Άντζελες όπου περνούσε τα καλοκαίρια της μαζί με τα πολλά ξαδέλφια της. Η πρωταγωνίστρια της σειράς, η Τέιτερ Ραμίρεζ Χάμφρεϊ, ένα εκκεντρικό κορίτσι που έχει μεγάλα όνειρα για το μέλλον της, θέλει ν'ανακαλύψει τον εαυτό της στη διάρκεια του καλοκαιριού. Η ζωή της ανατρέπεται όταν έρχονται να μείνουν στο σπίτι της τα 12 ξαδέλφια της. Η σειρά αναδεικνύει τα πολυπολιτισμικά στοιχεία της Μεξικανικής-Αμερικανικής οικογένειας της Κλάιν και της εμπειρίας να μεγαλώνει ως η επόμενη γενιά Λατίνων.