Εκεί Έξω με τον Τζακ Ράνταλ
Κάντε μια βόλτα στην άγρια πλευρά με τον ζωολόγο Τζακ Ράνταλ, καθώς αναζητά εξωτικά, απειλούμενα και εμβληματικά είδη σε μερικά από τα πιο αδυσώπητα περιβάλλοντα στον πλανήτη. Ο Τζακ ταξιδεύει βαθιά στην αυστραλιανή ενδοχώρα, για να ερευνήσει θανατηφόρους κροκόδειλους, απρόβλεπτους πύθωνες, πράσινες χελώνες υπό εξαφάνιση, δηλητηριώδη φίδια και άγρια καγκουρό.