Ξεσηκωθείτε και Τραγουδήστε
Μια σειρά κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους, βασισμένων στη μουσική, που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν ένα εμπνευσμένο και ενδυναμωτικό μήνυμα σχετικά με τη φυλή, τον πολιτισμό και την κοινότητα, γιορτάζοντας τις διαφορές. Τα επεισόδια μικρού μήκους περιλαμβάνουν μουσική από τους Αχμίρ "Γκεστλόβ" Τόμπσον και Ταρίκ "Μπλακ Θοτ" Τρότερ.