Σούμο Ναι, Σούμο Όχι!
Ο Ριότα Μοριγιάμα, τελειόφοιτος στο Πανεπιστήμιο Κιορίτσου, έχει πρόταση να δουλέψει σε πασίγνωστη εταιρεία, αλλά τρώει χυλόπιτα από τη Σάκι Νίσινο. Μια καθηγήτρια του λέει πως για να αποφοιτήσει, πρέπει να γραφτεί στον όμιλο σούμο και να συμμετάσχει σε έναν αγώνα. Ο όμιλος έχει μόνο ένα μέλος, τη Χόνοκα Όμπα, τα τελευταία δύο χρόνια και είναι στα πρόθυρα της κατάρρευσης. Προκειμένου να αποφοιτήσει, ο Ριότα υπομένει το αυστηρό στιλ προπόνησης της Χόνοκα κι αρχίζει να στρατολογεί και άλλα μέλη.
Ο Ριότα Μοριγιάμα, τελειόφοιτος στο Πανεπιστήμιο Κιορίτσου, έχει πρόταση για δουλειά, αλλά δεν έχει τις απαραίτητες μονάδες για να αποφοιτήσει. Μια καθηγήτρια του λέει πως για να αποφοιτήσει, πρέπει να γραφτεί στον όμιλο σούμο. Η Χόνοκα Όμπα, το μοναδικό μέλος του ομίλου, είναι δευτεροετής φοιτήτρια και κορυφαία αθλήτρια, αλλά διστάζει να δεχτεί τον Ριότα στον όμιλο. Ο Ριότα φέρνει νέα μέλη κι έτσι ο όμιλος μπορεί να συμμετάσχει σε τουρνουά. Παρά τη σκληρή προπόνηση, ο Ριότα και οι άλλοι βάζουν τα δυνατά τους. Στο μεταξύ, ο Ριότα αρχίζει να έχει συναισθήματα για τη Χόνοκα. Μια ιστορία γύρω απ’ το σούμο και τον έρωτα, όπου όλοι ανακαλύπτουν τον εαυτό τους με αναπάντεχο τρόπο.