Φινέας και Φερμπ: Οι Συνεντεύξεις
Ο Φινέας και ο Φερμπ παίρνουν συνεντεύξεις από αληθινές διασημότητες, ενώ κάνουν αναπάντεχες εμφανίσεις διάφοροι χαρακτήρες της σειράς.